Wednesday, December 29, 2010

its only bout me

u know sometimes things with friends doesnt always be alright
i know 
i'm not perfect
yeah
i m such a lazy
kain baju dah basuh pun tak bersidai lagi
barang2 aku banyak gila
tapi dont worry 
nanti aku balik kampung aku angkut semua sekali
awak 
kalau tak awak rasa ada sikap saya yang awak tak suka 
just tell me
but not my personal life
only little person can touch it 
hope u understand
aku suka kau tolong
tapi aku lebih suka kau tolong dengan ikhlas

aku taknak terhutang budi dengan orang
sebab aku tahu akibatnya
ye aku tahu 
aku bagai orang asing
tapi aku manusia
aku ada perasaan
seriusly aku tak kisah kalau kau jawab elok-elok
tegur elok-elok
tak perlu ayat yang sinis..
aku pantang kalau aku tanya elok-elok orang jawab sinis..
perlu ke jawab macam tu?
oo yeah
aku emo
seyes aku rasa bagai orang asing
lebih baik tak wujud
tapi itu akan memberi keuntungan kepada kau
setiap kali ada dugaan 
yang aku pikir cuma lari
lari sejauh mungkin
tapi sampai bila
sampai bila aku nak lari dari masalah
sampai bila

aku tak sanggup dah takut dengan diri sendiri
takut dengan persepsi aku sendiri

aku cuma harap 
kalau ada yang kau tak suka
cakap kat aku 
explain 2 me
jangan buat macam ni
its killing me!

aku tak berani
tapi aku pun tak cukup takut untuk menghadapi kenyataan
cukuplah aku berlari
sampai sini sahaja

there is no more running

4 comments:

  1. dear..dont forget 2 grab ur award at my blog okay :)

    ReplyDelete
  2. Salam ..
    Saya pun ada award - Kami Blogger Prihatin.
    And saya dah masukkan blog ini dalam bloglist saya

    ReplyDelete
  3. banyak ragam manusia

    huhuhu miss jue..Suya takleh pi amik.ade kelas.. huhuhu rasa nak suruh sesape jek pergi amik instead of me :(

    ReplyDelete